joi, 7 noiembrie 2019

Eu, Președinte Prezidențiabil


            Proștilor, să țineți minte:
            Sînt și voi fi Președinte,
            Că, deși mă costă scump,
            M-ajută Merkel și Trump,
            Amîndoi stăpîni ai mei,
            Chiar de-i ceartă între ei
(Cum se-ntîmplă și-ntre zmei !),
Eu la mijloc nu mă bag;
Tac și nu provoc arțag,
Cum v-am spus de la-nceput:
Lucrul meu bine făcut
Și-apoi, nu plătesc chiar eu,
Că am staf major al meu,
Cu servicii get-beget,
Gras plătite din buget,
Pe care, toxici ca voi,
Să-l umpleți cu euroi
Și să nu mai leneviți,
Cum ați fost obișnuiți
În regimul lăudat
C-ar fi fost chiar… democrat,
C-aveați case, loc de muncă,
(Dar și dor cumplit de ducă),
Sănătate,-învățămînt,
Totul bun și gratuit,
Însă-aveați doar un TV,
Cu doar două ore, bre !
Azi aveți  nenumărate
Posturi, chiar destrăbălate,
Crime, droguri și violuri,
Eu v-ajut cu interpoluri,
Fe.be.i și di.i.cot,
Că doar nu mă doare-n cot,
Și în UE, DNA,
Șefă-i chiar Codruța mea…
Mai mișcați, dacă puteți,
Neam de șuți și nătăfleți !
La-ncheiere, țineți minte
Vorba ”dinte pentru dinte”;
Sînt și fi-voi Președinte !
Am de-acum guvernul mieu
Și-l conduc direct chiar eu,

Pînă țara va fi goală,
Ca s-o declarăm normaaală;
În frunte-i Omul cu parul,
Poreclit de voi Maghiarul

Mi-a scris gîndul, năzdrăvanul
Profesor, Gh. Ungureanu.
7 Noiembrie 103 e.d.
Prof. Gheorghe I. UNGUREANU

Niciun comentariu: