duminică, 17 mai 2020

Distribuire gratuită ?


            Primesc următorul mesaj (repetat, în esență, la fel de mai multe ori): ”Cele mai multe cărți se distribuie, de către autori, gratuit, cu prilejul lansărilor. Dv de ce nu procedați la fel ? Ați avea mulți cititori și, desigur, recenzii, cronici, interviuri, prezentări la radio și TV… ”.
            La fel ca întrebările, răspunsul meu se repetă: Eu sînt singurul autor Comunist din Romînia și, ca atare, singurul care îmi public lucrările (toate cărțile) cu ceea ce pot economisi din pensie (neavînd alt venit, în afara micilor rezultate din munca mea de Țăran, pentru alimentația curentă). De aceea, orice carte publicată, care reprezintă deseori rezultatul eforturilor de mulți sau zeci de ani, trebuie să-mi asigure măcar o parte di prețul pentru tipărirea altei cărți (am deja mai unele finalizate –care așteaptă de ani întregi publicarea- și altele în curs de elaborare), fără să mai vorbim de faptul că am cheltuit sume importante pentru partid (la conducerea căruia voi renunța imediat după alegerile viitoare, dacă ne vom putea prezenta și rezultatele vor fi nesatisfăcătoare, toate căile noastre de afirmare fiind blocate de către peceriști).
            Problema este că nimeni dintre cei care bîzîie prin internet nu vrea să cunoască adevărul despre Politică și în special Doctrina Comunistă, în condițiile în care Muncitorii și Țăranii nu sînt orientați spre supraviețuirea claselor lor sociale și, în final, a Poporului însuși. Iar Pucării, cu buzunarele ticsite de diplome, neputînd pricepe ce este Democrația și Politica, nu pot înțelege și accepta că ei sînt autorii desființării Limbii, a Statului și apoi a Poporului însuși, căci de Patrie nici nu vor să mai audă.
            În concluzie, cine vrea să citească –adepți ori inamici ideologici sau politici, eu nu am alți inamici- cărțile mele, trebuie să le comande direct la mine (librăriile le ascund imediat sub maculaturi). La această situație degradantă ne-a adus involuția din ultimii 30 de ani, care a păstrat numai relele anterioare, din timpul regimului politic democrat, le-a adîncit și le-a multiplicat de mii de ori.
            Cîțiva colegi (în ale Scrisului) mi-au transmis aprecieri elogioase (ca și despre cărțile anterioare), dar precizînd că nu le pot publica pentru că ar fi ”urecheați” și n-ar mai reuși să-și publice propriile cărți pentru că nu ar mai fi ”sponsorizați” (ce cuvînt oribil !)…
15 mai 103 e.d.
Prof. Gheorghe I. Ungureanu

Niciun comentariu: