luni, 7 decembrie 2020

Cîți Comuniști avem în Parlament ?

 

Cîți Comuniști avem în parlament ?

 

            Răspund la întrebarea care mi s-a pus, încă din timpul nopții, la persoana I plural, de către un pecerist înscris formal în Partidul Comuniștilor chiar în urmă cu 30 de ani și în tot acest răstimp nu a făcut nimic pozitiv în afara unor asemenea întrebări sîcîitoare, dar era deranjat că nu găsește lista parlamentarilor comuniști…

            N-avea cum să-i vadă pe undeva, pentru că nu am avut decît candidaturi simbolice, în cîteva județe (eu nu știu nici acum cîte și care anume, deși am cerut să fiu informat). Vă mai informez că, după ce am postat Anunțul de azi-noapte, am primit propunei să organizăm în scurt timp o Conferință Națională pentru a adopta hotărîri de reorganizare a Comuniștilor și vă confirm că am acceptat, pentru că entuziasmul unor tineri s-a împletit cu al meu dîndu-ne tăria de-a continua.

            În consecință, solicit pe toți cei care se consideră Comuniști, înscriși ori neînscriși în Partid (dar aceștia trebuie să se înscrie oficial) să-mi anunțe propria participare la reorganizarea proiectată; îi aștept pe toți cei care au votat pe Candidații Comuniști la 6 decembrie a.c., precum și pe candidații înșiși, pentru care, la deschiderea Conferinței, voi propune ca, în cazul peceriștilor (dacă au fost candidați dintre aceștia) să facem o excepție, îngăduindu-le participarea.

            Îi solicit pe cei care, peceriști fiind, au obiecții față de proiectul expus, să se abțină de la participare și de la înscriere în Partid.

            Rog pe toți care fac obiectul acestui anunț să-mi trimită prin poștă, în o zi-două, adeziune sau cerere, copie xerox a BI/CI și precizarea (spre exemplu pe verso al Adeziunii) că sînt de acord cu reorganizarea Partidului Comuniștilor pentru continuarea activității. Dacă sînteți mai mulți dintr-un județ, desemnați un reprezentant pentru Comitetul Național Provizoriu. Avem deja reprezentanți din județele: Argeș, București, Dolj, Teleorman, Caraș-Severin. Respectăm principiul suveran: nu căutăm membri, ei ne caută.

            Cu salutări tovărășești !

7 decembrie 104 e.d.

Prof. Gheorghe I. Ungureanu

(Oraș Curtea de Argeș, strada Cuza Vodă, bloc E 10, scara A, etaj 1, apart. 7, județul Argeș)

Niciun comentariu: