duminică, 24 aprilie 2016

NU sînt Evreu !



Ieri și astăzi am primit nenumărate apeluri și mesaje (prin telefon sau internet) de simpatie, urări de sănătate și succese precum și tradiționala, specifică pentru anul nou, ”La Mulți Ani !”, unele texte referindu-se și la un anume ”sfînt” din fauna care mișună în maculatura celor mai odioase și monstruoase crime împotriva Omului ca specie și a u
De zeci de ani, cum fac și acum, am mulțumit emițătorilor pentru gestul dumnealor gîndit ca respect și delicatețe, dar le repet că eu nu sînt evreu, nici slugă a evreilor (și nici vorbă să mă recunosc, de bună voie, a fi oligofren, spre a deveni rob religios).
Eu sînt Dac Liber și mai mult decît atît: Comunist ! Iar Neamul meu, Poporul Dac, nu a fost niciodată religios și nu are decît doi sfinți numiți Gheorghe: Doja și subsemnatul, dar nu facem parte din ”poporul ales”, n-am dorit și nu jinduim să devenim ”păstorul” ”turmei” –Omenirea întreagă- și nici nu agreem principiul ”Supune-te stăpînirii, că de domnul este lăsată”; din toată maculatura, poreclită ”cartea sfîntă”, nu rezultă nici măcar un lucru pozitiv, oricît, infinit, de mic, lăsat de acel personaj sinistru.
Dînd unor apelanți astfel de explicații, am fost etichetat de cîte cineva a fi ”ateu”, ceea ce este o altă insultă la adresa mea: nu sînt nici ateu, căci n-am fost niciodată robul lui ”teu”, acesta fiind un personaj-șmecherie inventat pentru înrobirea persoanelor și comunităților, el fiind numele Nimicului (inexistent). Deci, nu pot fi ”fără Nimicul inexistent”, ci Om adevărat, nu inventat de vreun Nimic din mulțimea infinită a zeilor și dumnezeilor.
Recunosc însă, dreptul oricui de a fi rob, precum și reversul: dreptul de a se elibera din robie.
23 aprilie 99 e.d.
Prof. Gheorghe UNGUREANU

Niciun comentariu: