marți, 27 noiembrie 2018

Alianța Partidelor ”noi”

 
            Am primit de curînd o propunere din partea a două partide înscrise în ultima vreme, pentru organizarea unei Alianțe a ”partidelor noi” cu scopul ”sa facem front comun impotriva tuturor celor care din 1990 incoace au condus si distrus Romania si sa inchegam o alianta a noastra,capabila sa invinga raul si sa-i trimita acasa pe toti guvernantii care au jefuit Romania si ingenunchiat poporul roman”. (Am respectat textul așa cum l-au conceput și l-au redactat autorii).
            Am răspuns imediat, trecînd peste problemele mesajului sau ale scrierii, pentru că, încă de la victoria contrarevoluției, Partidul Comuniștilor a conceput o asemenea colaborare între toți cei care nu s-au lăsat ori nu au reușit să fie cuprinși în Puterea devastatoare a trădătorilor. Deseori am făcut cunoscută această idee în comunicate, articole și în cărțile mele, dar, cum în Romînia post-decembristă nu există presă, în afara unor mijloace de lălăială și hămăială de profundă ticăloșie, nu s-a antrenat nimeni în cea mai importantă necesitate vitală a celor trei decenii – organizarea politică a țării.
            Fiindcă acum sîntem deja trei partide favorabile Alianței propuse, sugerăm cititorilor ca toți cei care înțelegeți ce este un Partid, fără de care nu poate exista Regina vieții sociale, Politica, să acționați în interiorul partidelor dv. (mă refer la cele neparlamentare) spre a-i determina pe cei care le conduc să accepte propunerea și să ne contacteze urgent, astfel ca, la alegerile europarlamentare din mai 2019 și la cele prezidențiale din noiembrie 2019, să putem valorifica procentul imens (63 %) de absenteiști de la alegeri, astfel încît Țara să nu mai fie guvernată de o infimă minoritate desemnată de minoritatea de 1/3 prezentă la votarea din urmă (procent aflat în scădere permanentă în toți cei 28 de ani ai Contrarevoluției).
            Noi am adus propunerii inițiale amendamente importante, publicate deja, iar alți colaboratori le pot dezvolta și înmulți.
            Așteptăm să vă alăturați inițiatorilor.
27 noiembrie 102 e.d.
Prof. Gheorghe Ungureanu

Niciun comentariu: