joi, 20 august 2020

”Cu noi ce faceți ?”

Mai întîi, ar trebui să nu mă sunați cu număr ascuns, apoi să-mi spuneți ”sînt Cutare și doresc...”. Totuși, eu vă răspund, mai ales pentru cei care nu m-au apelat, aceasta fiind în interesul Partidului. Vă asigur că am prezentat conducerii (tovarășului Președinte Mărculescu) situația reală și îi voi preda în continuare documentele privind orice membru și orice organizație de pînă la Conferința Extraordinară. Reamintesc faptul că nu au fost organizate statutar decît două organizații județene: Argeș și Dîmbovița; ultima a ieșit din schemă prin demisii totale, iar pentru Argeș, pregătesc chiar în aceste zile documentele cu organizațiile locale existente, plus cea județeană (cu Prim-secretarul care devine membru în Comitetul Național) și le voi transmite tovarășului Președinte. La fel voi proceda cu toate județele (plus străinătate) unde avem în evidență membri (evident înscriși și) cotizanți, primul din fiecare județ devenind membru provizoriu al Comitetului Național (conform Statutului). Dar important este nu ce funcție veți avea, ci activitatea pe care o veți face pentru pregătirea alegerilor parlamentare, astfel încît să intrăm în parlament cu un număr cît mai mare de Comuniști, mai ales Muncitori și Țărani, iar după aceea, poate imediat, să ținem Congresul partidului, înainte de deschiderea activității parlamentare. Repet: urgența este constituirea organizațiilor locale și, chiar imediat, a celor județene, pentru care eu vă pot sprijini doar formal, dv. trebuie să faceți înscrieri și să vă constituiți statutar. Fiindcă unii mă întrebați, vă precizez că pot, desigur, să vă trimit Statutul și Programul (tipărite în broșură). Dacă vreți urgență, puteți chiar de la primul contact (mesaj telefonic sau prin e-mail la  daciapcn@yahoo.com  îmi puteți comunica numele întreg și adresa poștală complectă, iar eu vă voi răspunde chiar în prima zi (tot așa puteți proceda cu tovarășul Președinte). Între timp, găsiți alți adepți, cu care să constituiți organizații și să strîngeți apoi semnături pentru parlamentare. Succes !
 20 august 103 e.d. Prof. Gheorghe I. Ungureanu

Niciun comentariu: