luni, 27 iulie 2020

Fără Partidul Comuniștilor


Cine va suferi pentru desființarea partidului comunist ?!?

Mi s-a mai pus această întrebare și acum a revenit cu un ton persiflant de adolescent retardat care va ajunge peste ani vreun Rînjilă al satului. Sînt sigur că autorul ”nelămuririi” șicanatoare este fie un pecerist ciocoit, fie un tînăr căzut ori născut în sălbăticie capitalistică (așa cum am văzut două tinere clevetind împotriva Bătrînilor apostrofîndu-i că nu mor mai repede ca să nu mai pună în pericol bugetul țării prin pensiile lor, cele mai multe rușinos și condamnabil de mici).
      Eu nu iau în seamă nesimțirile și voi răspunde în modul cel mai serios (așa cum am explicat și situația aceasta în cărțile și articolele mele). Mai întîi precizez că este vorba de Partidul Comuniștilor, constituit adică de Comuniști pentru Oamenii Muncii, ci nu de orice ”partid” ca multele pretinse comuniste formate și conduse de bogătași anti-comuniști și, deci, anti-democrați.
Deși a avut o prezență mai mult simbolică, fiind ținut permanent în procese timp de 25 de ani, Partidul Comuniștilor rămîne în istoria țării noastre dintre 1946-2020 ca singurul partid autentic, organizat după principiile politicii științifice, avînd la bază Doctrina Comunistă elaborată de noi, în contra măsluirilor ideologice, politice, filozofice și a practicilor marxist-leniniste, toate de esență menșevică, special statuate pentru compromiterea, pentru multe secole și milenii, a celui mai profund și cuprinzător principiu democrat – Bolșevismul (utilizat de Lenin formal, doar pentru inducerea în eroare a maselor populare – pentru care nu a avut niciodată nici un loc în sovietul deputaților, în afară de noaptea revoluționară 25-26 Octombrie 1917).
Ar fi normal, ca urmare a autodizolvării, să sufere toți Comuniștii; chiar așa se și întîmplă: suferința aparține doar subsemnatului, toți ceilalți circa 40-45 de milioane ale Neamului Dac din Europa jubilează și dau fuga-fuguța, la fiecare patru ani, să voteze Buboaiele peceriste de la primărie, județ și centru, spre bunăstarea și fericirea ciocoilor și a slugilor lor din țară, precum și a stăpînilor din imperiile care ne sting respirația sub cizmele lor barbare: UE, USA, NATO, ONU…
În viitorul îndepărtat vor suferi cumplit și vor avea sfîrșit monstruos chiar ciocoii, Burghezii, Moșierii, Bancherii și slugile lor, inclusiv și în primul rînd găștile poreclite partide, pentru că ei toți, reprezentînd cam 1-2 % din populația țării, nu vor putea înțelege -din cauza, crupelor, osînzelor, cefelor, gîrbițelor, măselelor de aur- esența rostirii democrate pe care mi-a spus-o, la începutul anilor 90 (apoi l-am auzit și l-am văzut și la televizor repetînd înțelepciunea, bucurîndu-mă că l-am votat la penibilul 20 mai 1990): ”Eu sînt democrat pentru că lupt pentru ca tu să ai dreptul să mă combați”…
Neavînd cine-i combate, în lipsa noastră de pe scena politică, grupurile din mocirla societății –Moșierimea, Burghezia, Bancherimea și slugile lor- vor face treptat-treptat insuportabilă viața celor din elita socială -Țărănimea și Muncitorimea- motiv pentru care, disperați, vor recurge la arma proclamată de ”învățătura marxist-leninistă”, Violența, măturînd clasele sociale exploatatoare și găștile lor politice, așa cum au făcut acestea la Bobîlna, cu Gheorghe Doja, cu Tudor Vladimirescu, cu Horia-Cloșca și Crișan, la 1907 (24.000 de asasinați !), cu muncitorii în 1929-1933, cu Eroul-Martir Nicolae Ceaușescu…
Fără Partidul Comuniștilor, victimele Exploatării, Asupririi și Înrobirii nu vor ști că Relele sociale se pot înlătura în mod radical numai cu Cuvîntul și organizarea politică, ci nu cu Violența proclamată ca principiu sfînt de Marx-Engels și aplicată cu scrupulozitate de genialul V.I.Lenin și, de curînd la noi, lansată de ”Omul cu parul”, teză care l-a îndreptățit pe Tunătorul de la Cotroceni să-l desemneze chiar șef al Guvernului…
27 iulie 103 e.d.
Prof. Gheorghe I. Ungureanu

Niciun comentariu: