miercuri, 1 august 2018

Răspunsul meu: Prezent !

Primesc telefoane și mesaje cu întrebări și propuneri, în esență de tipul: ”Acceptați să vă întîlniți cu noi, milionul de manifestanți din Diaspora ?” Răspunsul meu este: Da, voi fi prezent ! Dar NU ÎN STRADĂ, nici împotriva PSD, nici împotriva Președintelui, ci la o întîlnire consultativă, de exemplu într-o sală (în Romînia ori în țările unde vă aflați dv.). Nu contează dacă sînteți și de stînga, dar unii și de dreapta; eu am total respect pentru toți, iar cu stînga colaborez în Partidul Comuniștilor; singurii inamici (ne-personali) sînt ciocoii peceriști (care mi-au confiscat toate bunurile și m-au băgat la beci și la închisoare politică). Vă aștept să concretizați propunerile. 1 august 101 e.d. Prof. Gheorghe Ungureanu

Niciun comentariu: