vineri, 26 februarie 2021

Nu-mi trebuie ”prieteni” !

 

9h 
Nu-mi trebuie ”prieteni” !
Mii și mii de scrietori de prin internet (care nu au nimic de spus Omenirii) solicită sau oferă ”prietenie”, inclusiv în alte limbi decît în cea națională proprie... Foarte mulți mi s-au adresat și mie de-a lungul anilor și continuă să apară cu astfel de solicitări, deși am refuzat constant această mascaradă. De aceea repet din nou: NU-MI TREBUIE ”prieteni” (de regulă cei care-și spun așa sînt ori devin, în realitate, inamici, cu împroșcarea celor mai reprobabile vorbe). Internetul s-a transformat de multă vreme în teatru de război, la dispoziția Pucărilor și, mai ales, a stăpînilor acestora, în scopul Globalizării, cu finalizarea țintei: o Turmă și un Păstor, pe prima linie a frontului situîndu-se, cum era de așteptat, peceriștii. Ba, chiar este unul, ca SuperPucăr care se și laudă cu binefacerile imense pe care le-ar aduce Omenirii Globalizarea; m-am lămurit de idioțenia și ticăloșia lui desăvîrșite, cînd am remarcat că își prefațează numele cu ”dr.” Nici nu se putea altfel; nu mai are de urcat decît două trepte spre desăvîrșire: ”acad” și ”președinte acad.” spre a-l putea detesta deplin și la infinit...
Eu NU AM NEVOIE de ”prieteni” de acest fel, ci doar de colaboratori aliniați cu mine pentru lupta împotriva Globalizării și pentru salvarea Patriilor.
26 februarie 104 e.d. Prof. Gheorghe I. Ungureanu

Niciun comentariu: