miercuri, 26 septembrie 2018

Stimați tovarăși Comuniști

Vă rog -și insist să înțelegeți- nu ne acomodăm limbajului suburban (CA SĂ NU SPUN DE PRIVATĂ) al ciumeților. Dumnealor pot fi orice (chiar și plătiți să ne șicaneze). Vă reamintesc: am stabilit împreună că NU VORBIM DECÎT ÎNTRE NOI, COMUNIȘTII (adică cei înscriși în Partidul Comuniștilor). Apoi, vă rog să-mi respectați dreptul -pe care mi l-am rezervat- ca eu însumi să dau (selectiv) unele replici cînd consider că este vorba de cineva recuperabil. Al treilea: în scopul nostru politic intră și evaluarea (chiar și salvarea, cînd vom hotărî noi în numele majorității) celor rătăciți (și dumnealor fac parte din Poporul nostru); să-i tratăm cu grija și deferența cu care ne înnobilează calitatea noastră de Comuniști. Doresc să ne comportăm astfel încît nicio persoană rezonabilă să nu ne confunde cu peceriștii; dar nici pe aceia nu-i blamăm. Este bine că s-au organizat, ceea ce eu am susținut cu tărie chiar din ziua de 22 decembrie 1989, cînd șefi iresponsabili de-ai lor l-au răpit, apoi l-au sechestrat și l-au asasinat mișelește pe Președintele Republicii (care era chiar șeful dumnealor cel mare ”mult iubit și stimat”). Vă mulțumesc de înțelegerea tovărășească; eventuale rezerve ori critici mi le puteți transmite personal (prin scrisoare) sau le veți formula în ședințe ale noastre. 26 septembrie 101 e.d. Prof. Gheorghe Ungureanu

Niciun comentariu: