joi, 9 noiembrie 2017

”Tovarășe Bolșevic, de ce n-ai fost la Moscova ?”

Vreau să le mulțumesc celor care-mi transmit aprecieri și felicitări pentru conținutul articolelor mele, precum și celor care îmi pun întrebări incitante ori sîcîitoare, ba chiar și celor care îmi critică ideile, din simpatie ori cu adversitate sau cu dușmănie ofensatoare și autoritară ori cu venin nociv (specific peceriștilor)… De multă vreme m-am gîndit cu mare entuziasm la posibila participare a mea la marele jubileu de la Leningrad și Moscova, iar de cîțiva ani speram să fiu în stare ca să (re)fac frumoasa călătorie din timpul regimului democrat în cele două localități, pentru a-mi expune rezultatele cercetărilor mele și a prezenta cîteva lucrări și propuneri privind viitorul Mișcării Comuniste Internaționale. Nu aveam în vedere o posibilă atitudine retrogradă a conducerii Partidului -care se prezintă a fi al lui Lenin- de asemenea grad încît, în calitate de Președinte al Partidului Comuniștilor, să nu fiu invitat la manifestațiile aniversare; nu am primit totuși invitație, deși m-am adresat tovarășului Ziuganov, dar am solicitat sprijin și la alți tovarăși. Cu greu m-am asigurat de posibilitatea de a împrumuta suma necesară pentru deplasare (transport, cazare și masă), însă fără invitație nu se poate obține viză de intrare în Federația Rusă, necontînd nici faptul că, din vechime, Noi și Rușii aparținem aceluiași mare Popor Dac, iar Partidul tovarășului Ziuganov pretinde că este al Comuniștilor Ruși… La noi există mai multe găști de peceriști –care se prezintă cu emfază a fi… Comuniști, după ce și-au asasinat conducătorii în clocote de entuziasm și satisfacții și, probabil, aceștia s-au dus la sărbătorirea Centenarului Erei Democrate, chiar fără să știe de aceasta și, mai ales, fără s-o înțeleagă și s-o accepte; dar ei au legături, au bani și… multă nerușinare. Nu-i vorbă -și recunosc îndurerat- că ei sînt cei care seamănă cu Partidul lui Lenin, ci nu eu (și Partidul Comuniștilor), adică sînt toți ce au fost marii conducători din Rusia Sovietică: social-democrați, adică… Menșevici. Iată de ce, stimați tovarăși -care mă întrebați cu compasiune sau bucurie, mă certați ori mă batjocoriți- nu am fost la Moscova, eu fiind Bolșevic, totalmente devotat claselor sociale fundamentale ale Poporului nostru –Muncitorimea și Țărănimea- trădate sistematic și mortal de către lepădăturile peceriste (la fel putem spune ”peceusiste”). Nu și-au putut permite tovarășii, care mai au totuși adeziunea a 20 % din electoratul rus prezent la alegeri, nu și-au putut permite ca cineva să le spună de la tribuna Centenarului că ei, tot timpul celor o sută de ani, au fost ceea ce sînt – Menșevici, așa încît au căzut eroic în zadar mari organizatori și conducători ai Partidului declarat Bolșevic, numindu-i, exemplificativ, pe Troțki, Kamenev, Zinoviev, alții și alții…între care Stalin însuși, detronat (post mortem) moral și politic, în ciuda mărimii și meritelor lui incomensurabile, motiv pentru care nu a putut avea loc lîngă Lenin în faimosul mausoleu din Piața Roșie. Greu de acceptat, dar să sperăm că nu se va întîmpla tot așa și la cel de-al doilea Centenar; atunci vom avea o majoritate confortabilă de state cu Putere Democrată în parlamentele cărora majoritari vom fi Bolșevicii, iar cei care vor visa la Capitalism, Feudalism, Sclavagism se vor zbate din răsputeri să intre în parlament cu unu-doi reprezentanți; rețineți, vă rog, măcar cei care înțelegeți și vă plac ideile mele, esențialmente democrate, că sub Puterea Democrată nicio persoană nu va avea de suferit, în niciun fel, din motive de idei politice retrograde și reacționare: ”pedeapsa” lor va fi, exclusiv, insuccesul. Atunci, la cel de-al doilea Centenar va fi organizat nu doar la Moscova și Leningrad, ci în toate statele lumii, cîte un stand cu operele tovarășului prim Bolșevic autentic victorios, textele adăugînd numele meu, spre satisfacția miliardelor de Muncitori și Țărani, Sfinții cei adevărați ai Planetei. Pretutindeni se va cînta Internaționala, pionierii vor intona Imn Legămîntului pionieresc, lumea va intra, după sărbătorire, în al treilea Centenar, anul 201 e.d., Internaționala Comunistă va purta numele meu, iar poeții vor presta divina lor artă la al sutelea Festival al Poeziei Militante Revoluționare în Limba Dacă, vorbită de peste jumătate din populația Planetei… Pentru a vă bucura din plin de toate acestea, puteți intra în Partidul Comuniștilor… 8 noiembrie 101 e.d. Prof. Gheorghe UNGUREANU

Niciun comentariu: