sâmbătă, 17 februarie 2018

Nu sînteți Comuniști !

De mai multe săptămîni sînt întrebat insistent de către unii care apar înscriși în lista ”Grupul celor înscriși...” (pe care îi și recunosc după nume): 1. dacă (eu, ca Președinte al Partidului) îi recunosc drept Comuniști, 2. dacă le trimit carnetul de membru și 3. dacă îi voi propune candidați la alegerile următoare (și alte întrebări, dar acestea îmi apar esențiale). Sînt bucuros și dator să le răspund: Le mulțumesc pentru că se consideră Comuniști, pentru dorința de a avea carnet de membru și, mai ales, pentru că doresc să candideze pentru organele de Putere sau Administrație. Dar: (regret) din multele sute de înscriși în respectivul ”Grup” (care este o construcție artificială, ne-necesară și chiar contra-productivă) numai CINCI persoane sînt înscrise în Partid, deci acestea, numai acestea, pot spune că sînt Comuniști în sensul de apartenență la Partidul Comuniștilor. Dumnealor pot avea funcții în Partid (unii chiar sînt membri în Comitetul Național și, respectiv, Județean (cu titlul provizoriu pînă la alegeri) și pot candida pentru funcții în Putere: Consilieri (locali și județeni), Deputați, Senatori, Președinte de Republică sau în Administrație: Primar, Președinte CJ, membru în guvern. La 1 ianuarie viitor vom definitiva Lista de candidați (la care de acum lucrăm). În concluzie, vă puteți declara calitatea de Comuniști (și vă rog să o faceți, în public, în orice situație) numai după ce depuneți Adeziune la conducerea Partidului, moment după care, evident, veți avea și carnet de membru. Dacă din multele sute de ”înscriși” în Grupul respectiv ar depune Adeziune jumătate, am garanția că nu ar mai fi niciun județ, nicio localitate importantă și nici o țară (cel puțin din Europa) în care să nu avem organizații. Atunci, am organiza Conferințe, chiar Congresul Partidului, am relua publicarea ziarului (pe hîrtie), am face întruniri publice, ne-ar primi sau invita televiziunile... Revin cu sugestia, de multe ori exprimată, ca să interveniți aici cu o singură prezență: ”Sînt Cutare (nume, adresă poștală/ electronică, telefon complecte), vreau să mă înscriu în Partidul Comuniștilor; trimiteți-mi adeziune”. Vă aștept, grăbiți-vă, pentru dv și pentru urmași. Cu cele mai bune urări de sănătate și împliniri pentru dv, familie și tovarăși ! 17 februarie 101 e.d. Prof. Gheorghe Ungureanu

Niciun comentariu: