miercuri, 10 ianuarie 2018

Reacție tipic peceristă

Am publicat uneori diferite texte în spații deținute de către peceriști –numite absolut impropriu, căci sînt scrise de anti-comuniști, în primul rînd peceriștii telectuali, spre exemplu ”Comunism” sau ”Comunistul”- intervenții care sînt imediat eliminate de către cenzura lor, așa cum au făcut de 72 de ani, cu deosebirea că, atunci cînd vorbeau în numele neascuns al Partidului propriu, și în calitate de peceriști (dumnealor își zic -și nu în batjocură sau glumă- Comuniști), ne duceau la beci și închisoare, deși au acest gînd permanent și acum (unii, șefi de pecereuri mă amenință și acum, eu fiind Deținut Politic); gîndiți-vă la dorințele acelei entități incalificabile, toxice, de la Cotroceni care ne-ar vrea pe toți exterminați dacă am exprima aprecieri (favorabile, desigur) la adresa Președintelui-cel-Mare, Eroul-Martir Național Nicolae Ceaușescu. V-am făcut această introducere pentru a vă semnala un fapt, deseori, zilnic petrecut, cel puțin în două ipostaze: 1. fie că cenzura -care ne urmărește, înveninată, permanent- vă bălăcărește utilizînd toate cuvintele, expresiile și sintagmele preluate din bordelul lexical, în raport de care cei astfel porciți, fiind și ei peceriști și stăpînind perfect tehnicile nimicirii dușmanului de clasă și politico-ideologic, nu se lasă mai prejos, plătind cu vîrf și îndesat ofensele, fie că 2. vigilentul cenzor șterge imediat contribuția onestă exprimată din spirit de solidaritate de clasă. Cu o zi în urmă am citit o opinie a tovarășei Cristea Florica, în care își exprima unele grave abuzuri împotriva dumisale și propunea ca toți nemulțumiții să avem întîlniri publice pentru discuții și să adoptăm hotărîri pentru acțiuni comune, să acționăm împotriva ”sistemului” (o sugestie foarte periculoasă care dă apă la moară găștilor de zurbagii) și să promovăm... elitele. Pentru că ne cunoaștem și am încercat să-i dau un îndemn ori o sugestie de alinare, am scris replica următoare: ”Tovarășă Florica, (scuze că) am să repet ceea ce v-am mai spus și personal: 1. Cum să facem întîlniri publice cînd noi nu sîntem în niciun județ mai mult de vreo cinci persoane ! Vorbesc despre cei înscriși în Partid, cu adeziune, căci aceia care sînt scrietori pe fese-și-buci nu au nicio treabă cu Lupta-de-clasă. Când vom fi cel puțin 100, vom putea cere Primarilor săli pentru întîlniri. 2. Cît despre elite, vă propun să nu le mai invocați; nu trebuie să le ”descoperim”, ele sînt la vedere în fruntea tuturor găștilor anti-naționale, anti-democrate (deci esențial anti-comuniste) și -foarte important- anti-politice. Este foarte simplu să observați că ”elitele” sînt autorii și susținătorii celor mai retrograde și reacționare idei și concepții, chiar concepte, precum: nihilism, anarhism, s.f.p., meritocrație, globalizare, monarhie, tehnocrație (amintiți-vă de... Cocoloș !), gagademie... Cu cele mai bune urări ! 9 ianuarie 101 e.d. Prof. Gheorghe Ungureanu”. În fața mea, imediat textul a fost șters; știu cenzorii bine cine le este dușmanul... de clasă ! Văzînd, i-am transmis tovarășei Florica un scurt mesaj: ”Ați observat, tovarășă Florica ? Nici n-am scris bine și un pecerist a șers imediat textul meu. Cu aceștia vrei să faceți întîlniri publice ? 9 ian. 101 e.d. Prof. Gheorghe Ungureanu”. Domeniul este patronat de către peceriști care și-au păstrat lipsa de bun simț și, de la o vreme, pretind din nou, după o pauză de vreo 27 de ani, că sînt... Comuniști ! Eu le recunosc dreptul, deși ar trebui să înceapă altfel... I-am explicat tovarășei Florica și o fac din nou aici pentru alți cititori interesați: un Comunist și, obligatoriu, Partidul Comuniștilor –care este, trebuie să fie, esențialmente Democrat- nu poate să nege, decît dacă se autoanulează, dreptul celorlalți actanți politici (partide politice, dar și persoane fizice) să-și apere în special drepturile de clasă prin solidaritate politică, în care scop, în țările democrate există organizare politică (autentică, sinceră și oficială). Trebuie să știți că Romînia este singura țară din lume în care nu poate funcționa un partid democrat (Partidul Comuniștilor), întreg spațiul politic fiind ocupat de multele sute de partide toate peceriste, deci toate de dreapta și, mai ales, pentru că nu există lege a organizării politice (astfel de cazuri mai sînt în lume), iar toate așa-zisele partide sînt găști de interese egoiste de grup care nu se definesc și nu sînt ”partide”, ci părți ale mamutului PCR, cel mai mare din lume (procentual) format din 3.831.000 de partizi, toți trădători și asasini ai șefului lor. 10 ianuarie 101 e.d. Prof. Gheorghe Ungureanu

Niciun comentariu: