marți, 14 septembrie 2010

Tîmpitizaţi, nu rătăciţi !

Mai mulţi tovarăşi, inclusiv Muncitori şi Ţărani, îmi cer, în mod repetat, să nu mai formulez critici aspre la adresa telectualilor, cum le zic eu, în legătură cu atitudinea lor faţă de religie şi biserici, pentru că, în al doilea rănd, eu însumi sînt intelectual...
Eu sînt Ţăran -prin tot ceea ce fac, simt şi gîndesc- şi afirm permanent aceasta ! Am făcut studii pentru o profesie, dar mi-am menţinut şi mi-am apărat permanent Credinţa, adică Devotamentul nestrămutat faţă de Popor şi Clasa socială în care am apărut, precum şi faţă de Adevărurile ştiinţifice; trădătorii care au studii şi acceptă starea de Robie religioasă, se laudă cu ea şi lălăie în favoarea ei, au devenit telectuali !
Primul motiv al criticilor ar fi că intelectualii -absolvenţi de studii superioare şi, cei mai mulţi, şi ai gimnaziului şi liceului !- nu pot fi acuzaţi că sînt oligofreni, idioţi, tîmpiţi etc.
BA ! Tocmai că au mai mult de patru clase primare şi chiar licenţe, intelectualii care şi-au trădat menirea Învăţării şi au devenit exemple şi unelte ale înrobirii semenilor, nu sînt rătăciţi, cum mi se sugerează, ci tîmpitizaţi, această stare fiind superlativul de la oligofren, merită, cu îndreptăţire, să le zicem idioţi, tîmpiţi, oligofreni ! De aceea le zicem telectuali, pentru a-i opune de plano intelectualilor care nu admit, pentru ei şi pentru alţii, ciuma robiei religioase
Nu este nimic de explicat aici: telectualii ştiu că spîrcul evreu şi întreaga faună de microbi şi viruşi din Cartea tuturor măcelurilor imaginate şi neimaginabile (am numit biblia) sînt invenţii spurcate, absurde şi abominabile. (Multe alte epitete, profund justificate prezintă, pe larg şi cu trimiteri exacte la textele spurcate, scriitorul Pavel Coruţ, de exemplu în Mîntuirea de după cumplita rătăcire, Editura Coruţ Pavel, Bucureşti, 93/2009).
Deci, dacă ştiu, şi laudă, şi propovăduiesc Robia, nu sînt rătăciţi, ci tîmpitizaţi; de aceea nu merită nicio înţelegere, ceea ce fac fiind impardonabil !
Uitaţi-vă, iubiţi Muncitori şi Ţărani, în jurul dv. cînd vă aflaţi în prăvăliile numite biserici şi înţelegeţi: cine miorlăie, hămăie, scheaună, behăie, nechează, borăngăie, schelălăie -la unison ori afonic- şi vă veţi dumiri: toţi sînt telectuali !
Quod erat demonstrandum !
Moarte Robiei religioase ! Doctrina comunistă (doctrina Libertăţii Totale, Depline şi Definitive, Unică şi Unitară) cere: înlăturarea exploatării sociale, lepădarea corsetului de asuprire naţională şi moartea robiei religioase; pe aceste trepte, Omul va urca la statutul iniţial al Omenirii de Om Liber !
14 septembrie 94
Prof. Gheorghe UNGUREANU

2 comentarii:

Anonim spunea...

MOARTE COMUNISTIILOR! MOARTE SOBOLANILOR ROSII! MOARTE CIUMEI ROSII SI DISPRET ETERN BASTARZILOR CRIMINALI MARX, ENGELS, LENIN, STALIN, DEJ, MAO, CHE.

Anonim spunea...

Cam ai dreptate, tovarase Ungureanu in legatura cu religia. Problema este ca e necesara pentru majoritatea absolute a oamenilor.